در صورتی که کارگر با امتناع کارفرما در اعلام سابقه کار خود به سازمان تأمین اجتماعی مواجهه شود، باید به شرح زیر اقدام کند
اول- از شعبه واقع در محدوده کارگاه مورد نظر، فرم ادعای سابقه را تحویل و تکمیل نمایید.
دوم- مدارکی مانند قرارداد کار – احکام پرسنلی و حقوقی – لیست حضور و غیاب – فیش حقوقی – استشهاد از همکاران – حکم ماموریت یا مرخصی و … هر چیزی که می تواند در دوره خلا بیمه ای اشتغال شما را ثابت نماید، همراه فرم تحویل شعبه دهید تا بررسی نماید.
ضمناً چنانچه در این سالها بازرسی از کارگاهها توسط بازرسین کارگاهی سازمان انجام شده باشد، خود ملاک اشتغال شما می باشد./تأمین اجتماعی
لینک کوتاه مطلب:
https://www.ghazavatonline.com/?p=52621
جستجوگر انجمنهای مشاوره حقوقی