مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی

ضمانت اجرای مدنی و کیفری فرار دختران، همسران، پسران و شوهران از منزل و مساعدت در آن (مشاوره قضایی ۳)

مجازات فرار فرار دختران، همسران، پسران و شوهران از منزل و مساعدت در آن چیست؟

یکی از کاربران تلگرام قضاوت آنلاین به نام میلاد، سئوالی با این عنون از ما پرسید: «من ۲۱ سالمه و از دو سال زیاد میشه که با یه دختر ۱۶ ساله دوس هستم. بعدش یه مشکلی واسم پیش اومد که نتونستم برم جلو. خونواده دختره میدونستن و خبر هم فرستاده بودیم. بعدش خونواده دختره، دختره رو با زور شوهر دادن. الان هم نامزد هسش. هنوزم با دختره رابطه دارم. دختره بهم میگه بیا و فراریم بده. من اگر فراریش بدم با این که نامزد داره و این که هدف من از فرار دادن دختره، زندگی کردن و بهم رسیدن هس، جرم این کارم چیه؟ منظورم اینکه اگر یه دختری که نامزد داره با خواسته خوده دختره، فراریش بدیم جرمش چیه؟»

پاسخ به سئوال فوق و این که برابر تحقیقات صورت گرفته، تاکنون در هیچ وب سایت یا و بلاگی به ضمانت اجرای مدنی و کیفری فرار از خانه و مساعدت در این عمل نپرداخته بود، بهانه‌ای شد تا نه در حد یک مشاوره قضایی بلکه با گستره وسیع‌تری به موضوع بپردازیم. براین اساس، ابتداء به تعریف فرار از خانه و دختر فراری، انواع فرار، انگیزه‌های فرار، ضمانت اجراءهای مدنی و کیفری عمل هر یک از مباشر فرار از منزل و معاون وی پرداخته و در نهایت به پرسش طرح شده، پاسخ داده می شود.

  • دانلود
  • مشخصات فایل
  • راهنمای دانلود
  • گزارش مشکل

اطلاعات فایل:

نام: ضمانت اجرای مدنی و کیفری فرار دختران، همسران، پسران و شوهران از منزل و مساعدت در آن (مشاوره قضایی ۳)

تهیه کننده: علیرضا مرادی-قاضی دادگستری

فرمت: PDF

حجم: ۲۱۶ کیلوبایت

رمز فایل: www.ghazavatonline.com

برای دانلود فایل‌های صوتی و ویدیویی، از برنامه‌های مدیریت دانلود ترجیحاً Internet Download Manager استفاده نمایید. در صورت نصب این برنامه روی سیستم، به مجرد کلیک روی دکمه پخش فایل، برنامه فوق فراخوانده شده و پنجره دانلود آن به صورت Pop-up ظاهر می‌شود و شما می‌توانید با کلیک روی دکمه Start Downloiad فایل را به راحتی دانلود نمایید. همچنین اگر روی لینک مستقیم دانلود فایل کلیک نمایید، مشابه عمل فوق صورت خواهدگرفت اما در صورتی که سیستم شما فاقد برنامه‌های فوق باشد، با کلیک روی لینک مستقیممم دانلود، به کمک مرورگر نصب شده در سیستم اقدام به دانلود آن نمایید. توجه داشته باشید، در صورت بروز مشکل در دانلود فايل‌ها، می‌توانید به آخر لينک دانلود فايل، يک علامت سوال ? قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.

لطفاً در صورت وجود مشکل در دانلود فایل یا خرابی لینک آن، مراتب را در بخش دیدگاه پست حاضر اعلام تا اصلاح شود. در صورت نیاز به ارتباط با ما، از بخش تماس با مدیر اقدام نمایید.

4.3/5 = (7 امتیاز)

لینک کوتاه مطلب: https://www.ghazavatonline.com/?p=15030


منبع: قضاوت آنلاین؛ پایگاه آموزش حقوق در قالب متن، صوت ، ویدیو، نرم افزار و خدمات مشاوره و وکالت


آموزش دریافت کد بورسی رایگان از کارگزاری آگاه در سراسر ایران

در باره علیرضا مرادی

وکیل دادگستری
قاضی اسبق دادگستری، وکیل پایه یک کانون وکلا و عضو تحریریه قضاوت‌آنلاین
بنا دارم به مصداق جمله معروف «ارزش دانش هر شخص به شمار خوانندگان آن است» تجربیات حقوقی و قضایی حاصل از 28 سال سابقه قضاوت، وکالت و مشاوره حقوقی در «موضوعات و دعاوی مدنی، تجاری، خانوادگی، حِسبی، ثبتی، ملکی، کارگری و کارفرمایی، صنفی، تعزیرات حکومتی و جزایی» را با بازدیدکنندگان به اشتراک گذارم.
دیگر نوشته‌های من | وب سایت شخصی
مشاوره حقوقی رایگان در انجمن
مشاوره حقوقی در وب سایت